Tillbaka

Jag har verkligen inte prioriterat bloggen de senaste veckorna, det märks va?
Jag har de senaste två veckorna skrivit hemtentamen, korrigerat en inlämningsuppgift som blivit underkänd, skickat in en annan uppgift och arbetat som en galning.
De senaste två veckorna har jag arbetat tre extrapass, varav två var nattpass. Så jag tycker att jag haft rätt till att nedprioritera denna blogg.
 
I denna veckan har jag fått tillbaka betyg på två uppgifter jag lämnat in, den ena var hemtentamen i förra kursen, godkänd! Och den andra var min inlämningsuppgift i den allra första kursen där jag blev underkänd i första inlämningen, men nu är jag godkänd! Nu börjar det likna något.
Jag har i kursen som pågår nu läst om Internal-External locus of control där External locus of control innebär i korta drag att man ger upp om men inte klarar av en uppgift, och just så kände jag när jag fått reda på att jag varit underkänd på uppgifterna. Det märks tt jag läst en del om det eftersom det till och med kommer in i detta inlägg. Hoppsan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0