Hemmabio

För någon helg sedan var jag hemma hos brorsan min och fick dille på att köpa ett bemmabiosystem. Jag har nu köpt mig en hemmabio. Siba hade "kort-dagar" för någon helg sedan så då skulle man som medlam få rabatt. Jag åkte snabbt som tusan och köpte mig ett hemmabiosystem.

Hem för att koppla in det och jag höll på att bli galen på kuppen. Tillslut blev jag så sur att jag gav upp och ringde min bror som kom över några dagar senarde och ordnade upp allt. Fick bara ljud ur SubWoofern och de två fronthögtalarna. Inte ur alla 5 högtalarna. Höll på att bli bäng!

Nu fungerar det felfritt och jag är nu nöjd med mitt ljud. Det enda som är synd är att det inte finns Bluetooht i denna, ska köpa mig en adapter för det och hoppas att det fungerar. Annars blir jag purken igen...

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0