TV-Boxen

Har inte skrivit något om den förbaskade tv'n på ett tag. Felanmälde ju den förra fredagen, alltså för NIO dagar sedan. Det ringde en person från kundtjänst/tekniska på måndagen och frågade om boxen kommit igång. Svaret var då så klart nej det har den inte.
-Då är det fel på boxen, säger han.
Jag tänker "Nej, äre sant!? Shit det trodde jag absolut inte"
- Vi skickar en ny tll dig för 1 kr + frakt om du binder upp dig i ett år, säger han då.
Jag orkar inte tjaffsa så jag tar det "erbjudandet" och fortsätter fika med R och R's mormor.
Tänker då att boxen borde anlända onsdag-torsdag nångång. Great inför helgen!
 
Idag är det måndag och boxen har fortfarande INTE kommit! Får jag inte en avi idag tänker jag ringa och skälla ut dem. Inte för att jag behöver ha boxen men det ska inte ta över en vecka att skicka något per post.
Visst det är inte jätteroligt att bara kunna titta på SVT och TV4, inte nu längre i alla fall. Under OS var det oftast något tittbart, numera är det inte mycket att hurra för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0