Semesteravslut

Sista dagen på semestern avslutas med en förkylning och en handbollsfinal som resulterade i Silver.
Denna semester (som alla andra) har gått alldeles för fort. Jag känner verkligen hur skönt det är att vara ledig. Och inte behöva göra en massa saker. Helt underbart.
Nu i höst blir det ju en helt annan femma, jobba 100%, plugga 100%, träna i samma utsträckning som jag nu gör och helst lite till. Dessutom skall jag vara social med vänner och familj. Jag säger lycka till till mig själv men jag tänker ge det en chans. Jag kommer inte bort från Vård-träsket om jag inte pluggar vidare, så nu biter jag i det fruktansvärt sura äpplet som kommer försvåra mitt sociala liv ett tag framöver.
 
Första arbetspasset har jag på tisdag, så imorgon har jag en ledig dag, vilken kommer bestå i naturmediciner och vila som det ser ut nu. Har snor hela vägen upp i skallen!
Ska verkligen inte påstå att jag längtar tillbaka till jobbet, dit måste man. Klart att jag hellre skulle vara hemma och mysa och ha tid för familjen och vännerna, men det får jag ta senare.

Kommentarer
Postat av: Frudin

Vad blir det för plugga? Kämpa på, du kommer inte att ångra dig!

2012-08-13 @ 13:19:10
URL: http://frudinsblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0