Semesterkompis

Jag försöker hitta en semesterkompis som vill åka med mig ner till Tunisien i sommar. Eftersom det är högsäsong under sommaren kommer A inte kunna vara ledig så mycket som jag vill, vilket betyder att jag kommer vara ensam hela dagarna. I långa loppet är det fruktansvärt tråkigt.
S ville följa med om hon fick med sig en annan vän, men den vännen fick inte ledigt från jobbet, och S vill inte åka med mig själv. Så allt lutar åt att jag måste åka själv fastän jag inte vill. Men har jag något val om jag ska få träffa A? Nej tyvärr inte.

MEN JAG VILL INTE ÅKA SJÄLV IGEN OCH VARA ENSAM HELA DAGARNA!

Förra gången var inte högsäsongen helt igång därför kunde A vara ledig mer än jag tror han kommer kunna vara denna gång. Det var ändå ganska OK. Veckan jag planerar att åka brukar han jobba 12-14 timmar/ dygn, jag vill inte vara ensam hela dagarna. Jag vill kunna åka och se saker när jag är där igen, åka in till Tunis men jag vågar inte sätta mig på tåget själv, jag vill ha med mig honom som vet hur allt går till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0