Ledig dag

Har idag en ledig dag där jag ska hinna med massor. Ska alldeles strax åka till nagelsalongen för att sedan åka direkt och storhandla.

Ska köpa ett par nya hörlurar idag också, mina Skullcandy-lurar har börjat glappa.

Ska försöka hitta ett par liknande, dessa var fruktansvärt bra! Dessutom gick det att vika ihop de så de inte tog så stor plats i väskan är de inte användes. Denna modell finns inte kvar verkar det som så jag får väl hitta ett par andra likvärdiga.

Det lär ta sin lilla tid i butiken, men bra lurar vill jag ha! Annars kan det vara!
Det finns ett par KOSS-lurar som ska vara väldigt bra, kanske får bli de. De var också ihopfällbara tror jag. Dessutom med mikrofon så man slipper byta till headsetet om det ringer, eller plocka upp telefonen för att prata i mikrofonen. Ser så dumt ut.

Nu ska jag packa ihop mig så jag hinner iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0