Omplanerad dag

Idag har jag fått omplanera min dag, skulle haft en lunchdejt med min kusin V. Men hon var inbokad på jobb tyvärr, så jag har redan nu tvättat två maskiner tvätt, diskmaskinen har körts, och dessutom redan urplockad vilket jag är jättedålig på. Är nu på väg hem från COOP där jag storhandlat inför morgondagens spelkväll med mina systrar.
Ska sen iväg till centrum och hämta ut mitt paket från LCHF-butiken och köpa bingolotter. Hade tänkt hämta paketet nu på väg hem men kom på när jag var på bussen som skulle passat med den planen att legitimationen ligger hemma. Attans!

Sen dags för ett BodyPump-pass med min favoritinstruktör i BodyCombat. Hoppas han är lika bra i BodyPump.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0