Nu börjar dagen ta slut

Nu har sparlågan börjat brinna i min kropp.
Har hunnit med en massa idag. Tvättat, plockat, storhandlat, hämtat ut paket och handlat lite till, tränat, lagat mat och ätit så nu ska jag duscha och sedan bara ligga på soffan resten av kvällen.

Fick till och med visa legitimation när jag köpte Bingolotter, kors! Ser jag så ung ut i mössa?

Pump-passet idag var helt underbart. Ökade på ben och biceps, och fy tusan vad det kändes. Ville gå ut efter första låten men ikke!! Jag körde på och svetten rann, precis som det ska vara.
Hoppas jag får plats på Combaten imorgon bitti!!


Kommentarer
Postat av: Borthy

Som sagt...du är grym! Ge mig inspiration!

2011-10-30 @ 04:47:57
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0