Känslig

Har gått och blivit väldigt känslig för lukter på senare tid. Gammal fylla på tåget, för starka parfymer, bensin och avgaser, usch och rök ska vi inte prata om. Blir illamående direkt, och huvudvärk kommer som ett brev på posten.
Har dessutom gått och varit smått illamående i tre dagar, inte så jag tror jag åkt på vinterkräkis men "molande" illamående.
Fruktansvärt irriterande, och sovit konstigt/ytligt de senaste nätterna, bara jag inte blir dålig för det har jag inte tid för.

Spenderar alldeles för mycket tid på jobbet, massa tid på gymmet och inte tillräckligt med tid hemma. Jag skulle bara vilja vara hemma några dagar så man hinner gosa med grabbarna som är så fruktansvärt gosiga när jag väl är hemma, pilla med det som behöver pillas med, hinna städa upp efter mina bravader med all matlagning. Och titta på film skulle vara mysigt att göra.
Tiden på gymmet vill jag faktiskt inte byta bort, det är roligt och skönt att vara på gymmet, men ändå! Det känns som jag inte har tillräckligt med tid i mitt liv. Ge mig några extra timmar per dygn så blir jag lycklig, och dessa timmar ska inte spenderas på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0