Platt näsa!

Snart kommer jag nog ha en platt näsa.
Har haft hjärtklappning till och från sedan i söndags, alltså inne på dag tre. Har druckit ordentligt, ätit ordentligt och inte tränat sedan i lördags. Så det enda jag kan tänka mig är att jag är väldigt stressad och kanske på väg in i väggen, därav den platta näsan.
Idag avbokade jag träningen på grund av yrsel och obehagskänsla i bröstet. Något som är ovanligt för mig, men nu blev det avbokat och jag har legat på soffan sedan jag kom hem. Ska alldeles strax gå och lägga mig, börjar jobba kl 7 imorgon.

Imorgon hoppas jag att det försvunnit så jag kan gå på BodyCombaten, och köpa ett bälte som passar till mina tunikor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0