Hmm..

Har fortfarande hjärtklappning till och från, vad tusan.
Idag var det lugnt ända tills dagen på jobbet var slut. Suttit på olika föreläsningar hela dagen så jag har ju inte ansträngt mig många knop. Då kom den tillbaka, jaha då blir det att avboka träningen idag igen. Börjar fundera på om det är för att jag har inbokade saker, ska se om jag kommer iväg till gymmet obokat imorgon innan/efter S har varit på besök. Börjar känna mig som en lat flodhäst nu faktiskt. Stegmässigt har jag haft det ganska bra i veckan, förutom idag självklart.

Nu är jag ledig i tre dagar, underbart!! Hoppas att det släpper med hjärtklappningen, det har ju blivit mycket bättre i alla fall. Blir inte lika yrslig längre, alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0