Bakad!

Jag hade ett dilemma för några timmar sedan...
Träna eller njuta av solen?

Det tog inte allt för lång tid att bestämma mig, njuta av solen blev det. Tog fram Tahiti-oljan och lade mig i min baden-baden med en flaska vatten och en bok. Två timmar senare är flaskan slut, två lager av olja borta och huvudvärken på väg.
Imorgon syns nog färgen efter bakningen. Sablar vad skönt det var med solsken på bar hud.

Imorgon får jag köra extra hårt på gymmet för att ta igen dagens träning. Och åka tidigt så jag kan bakas även imorgon.
Nu sitter jag i soffan med fläkten på högvarv och ska välja film. Något scary är jag nog sugen på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0