Studiedagen är över

Nu har jag suttit tillräckligt för dagen, började kl 06.56 när jag klev på bussen. Sedan satt jag nästan hela dagen tills klockan blev 16, sen ännu en bussresa till gymmet där jag sedan passade på att flaxa runt i två timmar,
Och nu är jag äntligen hemma, duschad och ska strax krypa till kojs så jag är pigg och glad imorgon på jobbet.
Ska dessutom prova på BodyCombat igen. Det var roligt sist, och jobbigt. Så det blir väl samma imorgon hoppas jag.

Studiedagen var tyvärr inte så upplyftande som jag hade hoppats. Den senare delen var helt onödig för mig att sitta på tycker jag, fattade absolut ingenting, så jag satt och spelade Scrabble istället. Dessutom var det inte direkt riktat till min yrkesgrupp heller. Men men, så kan det vara.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0