Oj vad kul!

Det är riktigt roligt att gå igenom garderoben måste jag säga. Alla kläder som varit alldeles lagom (de jag provat) är minst 1 storlek för stora, och de kläderna jag knappt kunna trycka mig i, har inte vågat andas eller lyft armarna i de innan, är nästan förstora!
Köpte en Trench-Coat i modell kort i höstas någon gång, eller om det var sensommar, skit samma. Den är för stor nu!! Hade iofs ingen "tjocktröja" på mig när jag provade den. Men den var ordentligt stor i armarna, där den suttit slimmad innan. 
Köpte en blus i höstas också, som jag knappt kunde knäppa, och inte heller lyfta på armarna utan att tro att sömmarna skulle spricka. Nu kan jag knäppa den gott och väl, den är fortfarande lite tajt i ärmen. Men absolut inte som innan. Vågar klia mig i huvudet utan att tro att den spricker.

Innan åkte jeansen ner för att de satt för tajt, nu åker de ner för att de är för stora! Inte så snyggt när det ser ut som man går med blöja så det är bara att dra upp de under armhålorna några gånger per timme, så funkar det prima.

När man märker av resultaten, inte bara på vågen utan på kläderna. Det är en väldigt stor sporre till att fortsätta måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0