Lördagskväll

Oj oj vad trött jag är. Kanske inte så konstigt eftersom jag gick upp i ottan idag, och åkte direkt och tränade efter jobbet.
BpdyCombat med ny koreografi, vet inte vilket nummer i ordningen på koreografin. Men tror inte jag tycker det var lika kul denna gång. Troligtvis för att jag inte hängde med på allt. Men men, bättre lycka nästa gång, vilket är på onsdag.

Har förberett inför Earth Hour, tänt ljus i v-rummet så jag inte somnar riktigt än, men snart är det dags att nanna kudde.
Börjar jobba kl 7 imorgon, eller kl 06 "gammal tid". Upp i ottan alltså! Ska spendera heela dagen på jobbet, hoppas det är mycket att göra!

Har nog bestämt mig för Geminimärket i nacken, men Mohawken funderar jag fortfarande på. Ska fundera en stund till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0