Fått tummen ur ännu en gång!

Idag har jag lämnat in min cykel på lagning, IGEN!
Lämnade in den förra våren eller hösten kanske det var? Men då ordnades inte allt, och då blev jag så irriterad att jag inte ville gå tillbaka till samma reparatör, men har inte hittat någon annan lika nära(smidighet att ta sig dit med en cykel). Så idag tänkte jag passa på att lämna in den innan jag åkte hem till syrran. Så strax innan 12 börjar jag gå med cykeln vid sidan, kommer till tåget, åker tåg, går av tåget och promenerar till verkstaden. Det ser mörkt ut....
Bådar inte gott....
LUNCHSTÄNGT TILL KL 13 OCH KLOCKAN ÄR 12.25!!! Och det SNÖAR!!!
Bara att hitta lä där man kan stå i 40 minuter och vänta utan att bli dyngsur att snöslask.
Tillslut öppnar surgubben igen, han är en riktig surgubbe. Och lämnar in cykeln och får veta att det kommer ta en vecka, hade hoppats få hämta ut den redan på lördag, men IKKE! Det blir nog torsdag nästa vecka tidmässigt för mig. Och då kan jag samtidigt gå förbi mormor på fika.

Åkte sen till syrran och gosade med lillsnuppan, hämtade den stora på dagis, dansa till Mora Träsk och sen iväg och träna. Nu hemma, väntar på att glassen jag gjorde igår ska tina lite.
Imorgon upp i ottan för dagjobb, sen hem till syrran igen och mellanlanda innan träningen. BodyCombat står på schemat imorgon. Kuligt! Har fortfarande träningsvärk efter passet i lördags. Bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0