Fäääärdig!!

Jag har städat, till och med skrubbat köksluckor!
Promenerat hem till brorsan och druckit kaffe, hämtat pojkarna på dagis och åkt hem. Det var så kallt och jag var hungrig så jag gick inte hem, tog bussen istället.

Har kommit fram till att min stegräknare verkligen har fått fnatt. Brukar få ihop runt 5000 steg på den promenaden hem till min bror, den kom upp i 2811, och sedan har jag ju gått några steg till efter kl 14, men nu står räknaren på 2847, det tror jag inte ett dugg på. Batteriet borde det inte vara eftersom jag köpte den efter jul, och mer än tre månader ska ett batteri hålla. Får väl prova byta ut batteriet och om det inte hjälper försöka hitta kvittot någonstans och lämna in den, kostade ändå 450 kr och då ska man kunna använda den mycket mer än så här.

Har även hunnit äta middag, och ska snart dra på mig träningskläderna och åka till gymmet. Ska väl ta en tripp till Clas Ohlson för att köpa nytt batteri och felsöka den lilla mojängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0