Effektiv!

På de två timmarna jag varit ur sängen idag har jag hunnit med massor!
Bland annat-
Bytt sängkläder
Startat tvättmaskinen
Dammsugit hela lägenheten
Sorterat och vikt 70 000 strumpor, okej inte så många men det var så gott som alla strumpor jag äger.
Fått i mig två! koppar kaffe
Ätit frukost
Degat på soffan

Nu blir det bara byta till grabbarna sen har jag nog gjort det jag velat för dagen, husmässigt.
Åka och slåss senare, grannen kommer på fika nångång, antar att han sover gott nu.

Just det, hämtade ut mitt paket från Ellos igår efter jobbet.
Kunde ha de flesta plaggen, förutom den röda jackan, attans! Den fick jag inte ens in armarna i, men det kommer om några kilo.
Trenchcoaten kändes alldeles jättestor när jag provade den, men de ska ju inte sitta tajt vad jag förstått. Inte denna modell i alla fall. Men kollade storleken för säkerhetsskull, det var rätt.
Byxorna då, det ena paret, Caprilängd på de, passade galant nästan överallt, lite tajt i magen fortfarande annars satt de prima. Så snart kan jag känna mig bekväm med trycket runt midjan med de byxorna.
De andra, jazzbyxor, satt lite för tajt överallt. Så om några kilo kan jag ha de också.
Så det var nog en helt OK leverans ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0