Dåligt samvete

Har lite dåligt samvete över att jag bara var på kalaset så kort tid, 45 minuter sen var jag tvungen att springa till bussen för att hinna till gymmet.
Har jag verkligen satt träningen framför nära och kära? Har jag blivit dum i huvudet?

Känner att jag måste göra något riktigt kul med henne som "förlåt". Inte nog med att jag glömde presenten hemma, var knappt på kalaset heller. Visserligen är en Tisdag kanske inte den bästa dagen för ett kalas. Men i alla fall.
Ska åka dit i helgen och så ska vi nog hitta på något kul. Och jag ska INTE glömma paketet. Men nu kanske jag hinner hitta Hello Kitty-stickers att pynta den med.

Har nyligen kommit ut ur duschen efter träning och städning. Har påbörjat morgondagens städning så jag inte behöver göra allt samtidigt.
Ska även ut och promenixa med brorsan imorgon, och över dit på en kaffe.

Ellos har fortfarande inte skickat iväg mina träningebyxor och jackor. Jag vill ha de nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0