Äntligen ledig!

Jag tror grabbarna tycker detsamma, har verkligen inte varit hemma denna vecka. Men ikväll så!
Håller på att steka mig en biff nu, och var faktiskt och köpte en liten flaska vin som jag ska smutta på till maten. Resten kanske jag kan smutta på till Melodifestivalen imorgon!

Imorgon så kommer brorsan och hämtar upp mig( promenadvägen) från jobbet och då fortsätter vi hem till honom på fika. Sen vet man aldrig hur länge man blir kvar där, kanske till efter Melodifestivalen. Märks väl antar jag.
På söndag ska jag hem till syster, och INTE glömma presenten!!! Får se om vi tar en tur till SATS och rör på fläsket, roligare att gå med sällskap, speciellt om man inte ska på pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0