Ännu en dag till ända

Vilket betyder en dag närmre jobb, en dag mindre ledigt. Ja ni fattar.

Idag blev det promenad till brorsan, med brorsan. Och där blidde det kaffe innan jag och L gick till ICA och handlade lördagsgodis till grabbarna. Funderade på att köpa lite choklad till mig men de hade inte en enda mörk choklad synlig. Så det blidde NADA för min del.

Grannarna kom ner och de hade lagat mat, eller hälften i alla fall. Cevapcisi(stavning?) näårmare bestämt. Första gången jag åt det, helt OK. Vet inte hur vänlig den är LCHF-vis men skippade bulguren och tog massa tzaziki och chilibea istället. Så fick det bli.

Sedan var det så klart Mello, vet inte om jag tycker att rätt låt vann. Visst den är helt OK, men inte min favorit. Jag tycker nog att The Moniker skulle vunnit istället. Men det är en låt man behöver höra några gånger innan man tycker den är bra, enligt mig.

Nu ska jag snart gå och sova så jag är pigg och glad inför mitt besök hos syrran imorgon. Med PAKETET!! Väldigt viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0