Varit effektiv

Efter jobbet idag har jag varit ganska effektiv.
Känner lite stress, eller kände rättare sagt, över hushållssysslor och allt jag behöver göra innan jag åker på semester. Har bara en eller max två lediga dagar innan jag åker så det är inte så mycket tid.

Så idag har jag tagit tillvara på tiden jag hade efter jobbet. Åkte direkt till gymmet, ovanligt? Nej, jag vet.
Sen när jag väl var hemma ungefär kvart i 6 började jag med städningen, förstår inte hur "lilla" jag kan sprida ut saker så som jag gör. Saker överallt och ingenstans. Nu vågar jag ta hem folk, inte för att det brukar komma folk så ofta.
Samtidigt som jag skrubbade köket gjorde jag pizzadeg, samtidigt som den gräddades första gången diskade jag. Sen ska den gräddas en gång till, då dammsög jag hela lägenheten. Väldigt effektivt tycker jag.

Nusitter jag och tittar på "Kvällen är din" på TV4, sitter alltid och fäller någon tår till detta program, är väldigt emotionell av mig.

Hade tänkt att ta ett bad idag men det blir så sent, attans! Får göra det en annan dag...

Imorgon ska jag spendera heela dagen på jobbet, har tagit ett extrapass på eftermiddagen så det blir en heldag. Skulle behöva ta något pass till egentligen, det struntar jag nog i. Snart är det SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0