Tung helg

Usch vilken tung helg jag haft på jobbet.
Fredagen började inte bra så jag fick reda på att jag skulle städa en smittsal, vilket tar några timmar. Andra smittstädningen på en vecka, inte så lockande. Dagen blev bättre när jag och kollegan I stog där och dansade och höll låda, lite kul måste man väl få ha? Blev även tipsad om en pop/rock grupp, Sunshine Avenue, en grupp från Finland. De har gjort riktigt bra musik faktiskt, denna är en utav favoriterna.

Sedan lördag till tisdag har jag jobbar rumpan av mig med både kroppsligt och psykist tunga patienter, ryggen är trött som bara den, huvudet är tröttare än så. Har redan nästan somnat på bussen, i min baden-baden, i soffan och i sängen. Så snart bäddar jag ner mig riktigt ordentligt. Ska låta min kompis kyla ner lite till bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0