Framme!

Nu är jag framme, sedan några timmar tilbaka rättare sagt.
Kom till hotellet 23.30 lokal tid undefär, allt drog ut på tiden på flygplatsen.

Flygresan då...
Sätter mig på min plats 24C, tänker att nej jag vill inte ha en "korriodorsplats", jag vill helst sitta vid fönstret. Men IKKE.
På andra sidan gången sitter det en man, en full man. Ordentligt full man, inte ens kul att sitta på andra sidan gången. Han pratar med allt och alla som går förbi, skrämmer de små barnen som springer i gången för att de inte orkar sitta stilla. Han tar tag i någon ung kvinna, vet inte om de känner varandra sedan tidigare men hon ser inte förskräckt ut.
Efter ungefär en timmes flygning ser jag hur han börjar tömma en påse, tänker att nu är det dags att kräkas! Och så var det, han kräktes i alla fall i en påse, det mesta i alla fall. Han fick lite på sig och jag hoppas verkligen de sanerar den platsen efter honom, troligtvis inte. Så höll det på resen av resan som tog ungefär 3,5 timmar.

Detta är utsikten från hotellrummet.


Det är runt 30 grader idag skulle jag gissa. Dagen började med frukost, äggröra vad annars.
Sen promenerade vi till Medinan och satte oss i Cafeet och pratade. Sen gick A iväg för att lämna n¨ågon nycket och då kom Y och hälsade på så jag slapp sitta ensam. Han såg ut att må bra, även "lillen","mcDonalds", "ögonbrynet" kom förbi.
Sen började vi promenera tillbaka till hotellet, vilket är ungefär 5 km enligt A. Men han tröttnade på att gå och stannade en taxi när vi kommit halvvägs ungefär. Kom tillbaka till hotellet vid 12.30 kanske och vi gick direkt och lade oss på stranden, och det får jag betala för nu. Röd som en kräfta! Kommer göra lite ont ikväll/inatt tror jag. Dum som man är använde jag Tahitioljan ganska flitigt. Smorde även in A men det verkar inte fungera på honom, eller så är det bara för att han sätter sig i skuggan efter ett tag och inte pressar som en annan.

Nu är A iväg och jobbar, han lovade att bara vara borta en halvtimme, den halvtimmen har redan gått. Får se hur lång tid han tänker ta på sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0