Uttråkad

Börjar bli uttråkad nu, måste hitt apå en massa saker att göra.
Varför bokade jag inte två veckors semester i Tunisien?? Då hade jag varit med A fortfarande. Han hade säkert varit och jobbat nu men om några timmar hade han hämtat upp mig på hotellet någonstans och vi hade gått tillsammans till stranden. Där hade vi legat i 3-4 timmar, A hade passat på att ta en siesta medans jag ligger och solar...
Får se om jag har råd att åka ner i September eller inte... Förhoppningsvis kommer A hit i november, så det är inte allt för lång tid kvar.
Säsongen har kortats ner till slutet på September istället för mittan av November, undrar om det är på grund av det stundande valet? Tror de att det blir oroligt igen? Hmmm, den karamellen får jag suga på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0