Snart dags för verkligheten igen

Nu är jag bara ledig i två dagar till sen är det dags att börja jobba igen. Känner inte för att jobba faktiskt, har fått mersmak av att vara ledig. Synd att man inte klarar sig utan pengar.
Ska väl bli skönt att komma tillbaka till den normala vardagen, upp i ottan, jobba jobba jobba, träna träna träna. Så ser ju mina dagar ut när jag jobbar.

Dessa två sista dagar av ledighet vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, ska väl komma iväg och träna innan de stänger idag, och imorgon ska jag träna så klart. Men annars har jag inget planerat, pank är jag dessutom så jag kan inte hitta på något som kostar pengar.
Imorgon skulle jag behöva åka in till stora staden och visa upp tatueringen, höra hur mycket som behöver fyllas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0