Kommer domen?

Idag ska jag förbi mitt gamla jobb och ta några snabbprover och se om jag hittar något fel på mig själv. Om inte, kanske jag får ta mig i kragen och beställa tid till Farbror Doktorn.
Har tröttnat på att vara så här trött nu, det är ju bara några dagar kvar tills jag börjar jobba, känns inte bra att jobba när man är så trött. Risk för mina stackars patienter.
Så idag ska jag kolla blodvärdet och ett infektionsprov, hade ju ont i halsen igår, men det är borta idag. Och ett blodtryck ska jag väl ta också, har även varit yrslig och illamående. Får se vad det visar...

Känner inte för någonting idag, skulle helst bara ligga på soffan och glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0