Hårborttagningslaser

Ja se där. En sån maskin har jag köpt mig. Så man kan bli hårfri där det inte passar sig att ha hår.
Och den verkar fungera! Har en fjunig mustach, ja tyvärr! Som jag velat bli av med ett tag, men vill inte vaxa för då kommer det säkert en kraftig manlig mustach istället, men nu har jag börjat behandla den med lasern.
I tre dagar tror jag att jag har behandlat den, och jag tror faktiskt att en del redan försvunnit. Härligt! Snart är jag len som en barnrumpa på överläppen.
Det kommer nog ta någon vecka till tills jag är nöjd med resultatet, eftersom du bara kommer åt en hårsäck i taget. Och det finns nog en del hårsäckar där.

Nu måste jag packa ihop mig så jag kommer iväg till jobbet, en fruktansvärd 12-tur väntar.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jasså? Går det att privat köpa en sådan? Jag gick på en salong och lade ned över 20.000 kr på att fixa bikinlinjen...det gick inget vidare, håret kom tillbaka. Du får berätta hur det går så kanske jag slår till på en jag också.

2011-08-05 @ 04:47:19
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0