Har jag verkligen haft semester?

Jag är heelt slut!!
Känns inte som om jag har haft någon semester!
Första arbetsveckan är avklarad, och tuff har den varit. Fyra dagar har jag arbetat, och varje dag har det varit mycket att göra, något har hänt varje dag. Tyckte ju att jag skulle få börja lite lugnt efter semestern, men ikke!

I torsdags somnade jag redan kl 21 efter att ha tvingat mig själv att vara vaken en timme, i går fredag somnade jag kl 20 på soffan. Det var länge sedan jag var så trött!
Dessutom har jag haft ont i hela kroppen de två senaste dagarna. Har blivit avvänjd att röra mig på det sättet som man gör på jobbet, så jag har väl helt enkelt haft träningsvärk.
Men tyvärr har jag en axel och en nacke som är väldigt stel. Har en ganska stor muskelknuta i axeln som ömmar någt fruktansvärt, så det blev ingen Combat i morse. Behöver nog vila axeln i några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0