Domen kom inte

Allt var helt normalt, så får fundera ut vad det annars kan vara.
Semesterdepression?
Det är det enda jag kan komma att tänka på just nu. Känner inte ens för att träna, då borde det vara något fel. Har inte tränat sedan i tisdags, visserligen har jag plockat blåbär både onsdag och torsdag. Men det är inte samma sak. Har ungefär 1,5 kg blåbär i frysen nu. Det blir till att baka, baka och baka lite till.

Detta plockade jag igår



Det blev ungefär 900 gr rensat och klart.

Fick även plocka första fästingen. Första för året som satt sig. I onsdags hade jag två som kröp runt men tack och lov hade de inte satt sig än, så nu väntar jag på att Borrelian ska slå till. Sablar vad fästingarna sitter hårt när de väl har satt sig till rätta, den blev nästan mosad innan den lossnade den jäkeln.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du kan få min borrelia. Det suger.

2011-07-22 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0