Deprimerad

Jag märkte även denna gång att jag blev lite deprimerad när det närmade sig hemåkning. Var inte riktigt lika glad längre, och A frågade ofta varför. Men det kanske inte är så konstigt? Vet ju inte när jag får träffa honom igen, om 3 månader? Om 6 månader?

Som vanligt fällde jag ett gäng tårar när vi sade hejdå, så emotionell som jag är behövde jag bara tänka hejdå så kom tårarna.
Hejdå´n i överhuvudtaget har jag svårt för, även när jag sade hejdå till Kabourah och Yassine, vilka bara är ett par vänner till A. Kabourah har väl blivit min vän lite också, ska ju på hans bröllop! Så jag väntar med spänning på en inbjudan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0