BUHU!

Nu börjar det verkligen närma sig att åka hem. Jag vill inte!
Men jag saknar ju mina bebisar!

Sista heldagen i landet i söder, får se vad vi hittar på idag, A är iväg och jobbar och handlar Harissa till mig. Jag har precis käkat frukost så jag ska gå ner till poolen och slappa strax.
Har läst ut böckerna jag tog med mig ner så nu ligger jag bara vilket jag tycker är lite tråkigt, tur att jag har Spotify i mobilen så jag i alla fall kan lyssna på musik. Annars skulle det vara lite långtråkigt.

Igår var det kallt i vattnet, sablar vad kallt det var. Kändes som om man vore hemma och badade i Östersjön, men jag badar faktiskt i Medelhavet! Det ska inte vara kallt! Det tog säkert 5 minuter att doppa sig, och det var knappt behagligt när jag var doppad.

Ska försöka fotografera mycket idag, har varit lite dålig på att fotografera denna vända. A har lekt lite med kameran bara, och jag tog lite smygbilder igår på A och Kabourah när de pratade. För att vara tagna i mörkret utan blixt var de ganska så bra bilderna.
Men idag ska jag verkligen försöka fotografera.
Ska nu gå och lägga mig vid poolen och vänta på A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0