Träningsväskan är packad!

Nu har jag så gott som packat klart träningsväskan inför morgondagen. Har planerat att åka och träna innan jobbet imorgon och jag börjar redan kl 12, så det blir tidigt iväg.

Idag har jag haft myror i benen, suttit på enkelsal, och så blev det varken träning eller promenad innan jobbet. Däremot en träff med L innan arbetspassets början. Det var jättetrevligt att träffa honom igen, såg ut som vanligt, lite längre hår möjligtvis. Det har ändå gått några år sedan sist.

Håller på att uppdatera min telefon nu innan jag ska sova, eller så sover jag medans. Får se hur det blir, ögonen är trötta, jag mår illa. Det är väl ungefär som vanligt känns det som.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0