Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk efter träningen, men bara i överkroppen. Axlar och övre delen av ryggen närmare bestämt.
Varför fick jag inte träningsvärk i magen för, gjorde ju situps i maskinen med 20 kg tillagt. Jaja, man kan inte få allt här i livet


Kom på att jag berättade inte att jag var iväg och lekte på dagen igår, åkte rutchkana och sprang i labyrinter med ett par hundra andra barn. Var iväg till Andy´s lekland med syster och barnen, och jag fick också leka.
Åkte en vågig lång rutschkana med J, och sedan skulle vi åka rutchkana igenom ett rör, och hon visste ju precis hur man skulle ta sig dit, bara det att vi kom aldrig fram, och det tog stopp när det satt 5 st barn inuti ett rör man skulle igenom, så den skippade vi.

 


Googlade bilder!


Sen som sagt blev det träning, handbollstittande och fångarna på fortet titt. Sedan körde T hem mig.
Just det under Fångarna på fortet ringde T till A och böt några ord. Sen fick jag prata några ord också, hade inte hört något från honom på några dagar så det var skönt att höra hans röst. Han lever fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0