Tisdag...

Tisdag hela dagen!
Det är många timmar kvar på detta dygn, och jag vet inte om jag ska vara så hurtig så jag ska hoppa upp på cykel i eftermiddag efter jobbet, jag skulle behöva komma igång med det också. Då går det nog fortare neråt både i cm och kg. Lite hjälp på traven, ja tack. Lite inspiration, ja tack!

Har funderat ända sedan igår eftermiddag på vad jag ska äta till middag idag, troligtvis blir det älgskavsgryta. Har två förpackningar med älgskav, och den ska ju ta slut någon gång. Och jag skulle behöva äta ur min frys och fylla på med nytt igen.
Idag kommer J förbi mig för att hämta sina extra nycklar, det ska renoveras i hennes lägenhet efter att hantverkare som stambytte förstört halva lägenheten. Förstörda tapeter och hål i väggarna, snyyggt!

Ska verkligen försöka hoppa upp på sadeln i dag! Bara för en liten stund! Så jag kommer igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0