Snart är denna helg slut

Vad skönt det ska bli när alla dessa helger är slut, Nyårshelgen lider mot sitt slut. Julhelgen är över, nu är det väl bara 13-dagjul som är kvar om jag inte är ute och cyklar.
Denna helg avslutar jag på jobbet, ska ta mig an ett dubbelpass, kväll+natt. Det var länge sedan jag hade ett sådant pass, så det är väl dags nu. Och det klirrar lite extra i plånboken om en månad eller två. Då kan jag börja spara inför semestrar och trevligheter.
Hoppas att det är lagom mycket att göra på jobbet så jag inte får några problem att hålla mig vaken, då menar jag på rasterna, då är det skönt att stänga ögonen en stund men vill inte somna på soffan.

Har planerat att ta med mig datorn till jobbet för att jobba på en ny bloggdesign, satt och tittade runt på olika bakgrunder igår och jag hittade 3 st tror jag som skulle kunna fungera. Jag vill ha något mer somrigt nu, har tröttnat på vintern.
Och en ny header, men jag tycker att alla headers jag gör blir fruktansvärt fula. Kanske för att jag inte använder Photoshop, utan paint och klipp och klister. Så jag får väl lära mig hur photoshop fungerar också inatt.

Nu ska jag göra mig i ordning för att börja rulla mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0