Skallebank!

Usch vilken huvudvärk jag har, hoppas den går över så fort jag fått lite mat i mig. Har endast ätit frukost idag och nu väntar jag på kyllingen i ugnen. Mmmm...
Har gjort mig en sallad och till den ska jag ha kylling och vitlöksdressing tänkte jag. Och snart ska jag åka hem till syrran så jag får väl äta när jag kommer dit, annars blir jag så sen iväg, ska möta hemme om 50 minuter i centrum där hon bor. Så jag hoppas kyllingen vill bli klar snart! Annars köper jag en färdiggrillad på ICA, mumsigt det med!

Har idag varit och "storhandlat" för hela 500 kr! Så nu gapar det tomt i plånkan snart, behöver nog inte handla så mycket mer tills lönen kommer, möjligtvis broccoli och blomkål.
Nu måste jag springa till ugnen och inspektera min kompis som är där inne.
See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0