OJ OJ OJ!

Vilken match!
Vilket bra spel nästan hela tiden!
Så gott som inga tekniska fel, några fina kontringar.
Det som inte var vidare bra var alla utvisningar i 50-onde minut, vilken miss!

Efter handbollen tog jag mig ett fotbad och hade tänkt att måla naglarna men hittar inte min nagellacksborttagarvätska, vad heter det? Nagellacksremover tack-så-mycket!
Så nagellack får jag smörja på en annan dag, varför ska man ha det mitt i vintern förresten? Man är ju påpälsad som bara den i alla fall. Inget som syns.

Jag tror att min dator håller på att packa ihop, den bärbara. Den vill inte stängas av och så reagerar den inte när jag ansluter en USB-kontakt eller minneskort. Kanske får lämna in den på spa så den får återhämta sig lite, garantin borde gälla fortfarande. Måste kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0