Nu har jag shoppat=)

Nu har jag precis kommit hem, naglarna är hela och rena, jag är hel och blöt om byxorna.

Var på Jysk och köpte nya sängkläder, massor med sängkläder!
Det blidde två olika påslakansetx2(50krx2 och 125krx2 i Fleece) eftersom jag har dubbelsäng, 6 extra örngott(10 kr/st) och två underlakan(109 kr/st, 220x250cm). Alltså 2 "bäddnings-set". Varav den i fleece är svart med vita hjärtan och den andra =


Sedan köpte jag en Svart Fleeceponcho för 50 kr, mmmmysig!


Ljushållare för två värmeljus, 50 kr. Köpte den svarta


En dörrmatta, 3,50.
"Lakansträckare" som du fäster under madrassen, 50 kr

Hela kalaset gick på 781,50. Ganska bra pris tycker jag för 2 nya bäddset.
Men däremot känner jag mig lite fattig nu efter denna shoppingtur. Har bara en tusenlapp att klara mig på tills lönen kommer, egentligen inga problem men när man vet att man verkligen måste hålla sig när man vill handla något är det svårt. Så den sista pengen går endast till mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0