Nu försöker jag göra helg

Försöker mig på en helg, men har inte riktigt kommit så långt ännu.
Det var bara hem och slita bort sängkläderna och starta tvättmaskinen, börja laga mat, bädda nytt i sängen, äta mat. Och nu ligger jag här och funderar på om jag ska dammsuga idag eller imorgon. Det är väl lika bra att göra det idag, så om jag gör det ungefär nu borde jag bli klar tills tvätten skall hängas.
Just det, har skrubbat kök också.

Får se om jag tänker leka med min syster imorgon, fick nyss reda på att Sverige tydligen ska spela handboll imorgon. Måste titta!! Får försöka planera detta.

Förra helgen någon gång, kanske till och med förra torsdagen nu när jag tänker efter så beställde jag hem nya filmer. De brukar levereras inom ungefär 3 dagar, men inte denna gång! Och jag som tyckte att jag skulle få titta på nya filmer i helgen, jag får hitta på något annat istället tydligen.
Jag beställt två Tom och Jerry filmer, lagom nivå när man ligger hemma och är sjuk. Dessutom är Tom och Jerry roliga. Kanske inte långfilmerna men småsnuttarna är roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0