Nu då?

Börjar bli lite lagom uttråkad nu.
Hittills idag har jag inte gjort så mycket, ordnat lite lunch vilket gick fort. Hemmagjorda köttbullar med blomkålsmos och brunsås, mmm gott. Sen har jag bara startat diskmaskinen och ordnat till det lite här hemma.

Inför middagen behöver jag gå och handla lite köttbuljong och vitlök, annars tror jag att jag har läget under kontroll.
Och sedan är det handboll på tv´n ikväll igen. Kl 18 sitter jag alltså bänkad och hoppar i soffan.

Morgondagen bjuder på en heldag på jobbet, gjorde ett byte så jag är tre-dagarsledig nästa helg. Länge sedan jag var ledig i tre dagar. Undrar vad jag ska hitta på då...

På tisdag har jag en 12-tur, undrar om jag ska vara så hurtig att jag drar till gymmet innan jobbet. Det är ju väldigt skönt att komma igång och träna, men det jobbiga är då att jag måste åka kl 9 hemifrån för att ens hinna titta in på gymmet. Tveksamt om jag ens är någorlunda utvilad efter en heldag för att komma upp så tidigt. Men men, det märks väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0