Morgondagens planer

Sicken tur att jag blev lite uppdaterad om morgondagen. Hade sagt fel dag till L, brorsans fästmö. Hade sagt att jag kommer och dricker kaffe på torsdag, men jag menade imorgon. Så imorgon ska jag dit och dricka kaffe, sedan till centrum och se om jag hittar något roligt och sedan ordna naglarna. Sen får jag se om jag åker förbi syster efter salongen, beror på hur pigg och glad jag är.

Annars blir det hem och städa, vilket också behövs. Ser ut som en svinstia här hemma tycker jag, men det tycker nog inte så många andra. Snart dags att plocka ner allt julpynt också, häääärligt! Kanske ska börja med det i samma veva som jag städar, fönstrena får bli tvättade när det blivit varmare ute. De behöver också lite kärlek faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0