Ledig helg

Och den börjar med fortsättning på städningen jag påbörjade för två dagar sedan. Snart är det klart!

Ikväll blir det nog film eller väldigt tidigt i säng. Är otroligt trött redan nu, och dessutom har jag fruktansvärt ont i mina höfter. Känner mig som en gammal tant. Jag tycker inte det var allt för länge sedan jag var öm i höfterna, eller hade ont rättare sagt.

Imorgon ska jag tillbaka till nagelsalongen. Naglarna har redan "gått sönder" eftet två dagar, så lagning skall ordnas.


Sedan funderar jag på att åka till Jysk och köpa lite nya sängkläder. Och kanske någon ljusstake =).

Hade egentligen planerat att träffa syster och barnen i helgen men vi tar det i nästa vecka i stället för jag har blivit utsatt för svinis x 2 och risken finns väl då att jag går runt med någon sådan baske-lusk. Och lillfia är redan lite sjuk, dumt att hon ska få svinis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0