Jag har börjat tänka sommar!

Nu har jag börjat planera min sommar, på olika sätt.

För det första är min lägenhet fruktansvärd sommartid, värmemässigt. I somras var det ungefär 35 grader i lägenheten, och det är inte okej! Köpte mig 4(!) fläktar för att försöka stå ut här i värmen, tänk på stackars katterna! De rann bort mina små bebisar!
Nu sitter jag och tittar efter någon billig och bra AC som jag kan ha denna sommar, fläktarna var inte tillräckligt. Har hittat en för under 2000 som jag funderar på att beställa hem. Och det är väl lika bra att börja nu innan de tar slut. Jag behöver nog två för att ha en i sovrummet och en i vardagsrummet. Och sedan får man väl byta plats på de ibland.



Den andra planen är sommarsemestern. Snart ska man ansöka om sommar semester på jobbet, lika bra att börja planera också.
Det blir nog en resa till Tunisien i sommar igen, varför inte liksom?
Men den resan blir nog på två veckor, så hinner man göra mer saker, bland annat en Safari på 3 dagar. Och dessutom får jag ju träffa min babe i två veckors tid. Om inte han är här uppe då förstås. Men det tror jag inte. Möjligtvis att han åker ner tillsammans med mig.
Så som planen ser ut just nu blir det jag och J(hon som åkte med förra sommaren) och hennes pojkvän om de fortfarande håller ihop då. Om de inte håller ihop då vet jag inte vem jag ska åka med. Vill inte åka själv ftersom jag då får gå runt själv hela dagarna i två veckors tid med tanke på att han jobbar. Det får ordna sig längre fram.


Jag saknar inte alls det där vattnet. Absolut inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0