Jag hade en plan

Jag hade en riktigt bra plan inför gårdagskvällen, som tycker inte fungerade.
Planen var att sova kl 23.00, vakna vid midnatt och titta ut genom fönstret och säga- "Åh vad fint".
Efter den fina frasen planerade jag att somna inom 20 minuter och sedan vakna när väckarklockan ringde. Och det var inte mycket av den planen som gick i lås.

Jag somnade inte vid 23, inte ens innan midnatt. Jag somnade inte 00.20, kanske 01.00. Men jag vaknade av väckarklockan i alla fall=). Så nu sitter jag här.

Har precis ätit frukost, äggröra, Mmmmm.
Om ungefär 20 minuter ska jag gå ut till bussen som jag hoppas tänker hämta upp mig, annars har jag vaknat alldeles för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0