Jag fick ett brev

Jag fick ett brev av min systerdotter J, hon har börjat skicka brev med olika saker till de hon känner.
Inför julen skickade hon en teckning och två pepparkakor till sin mormor bland annat. Och nu fick jag ett brev, tänkte inte på handstilen på brevet så jag undrade vad tusan är det här? Ett alldeles knöggligt kuvert, hmm...



Titta så tjusigt!
Klippta med en sån därn Zick-Zack sax, och målat på alla delarna.
Konstverk av J 4 år=)

Kom även på att sist jag var på besök så fick jag en Lobord tror jag att det hette.
Det var ett väldigt viktigt namn på den här så jag hoppas jag kommer ihåg rätt.
Här får ni se Loborden=


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha. Jag visa henne att du lagt bilder på datan och hon undrar hur hennes brev kan komma in i datorn. Jag hade ingen aning om vad som var i kuvertet när hon sa att hon skulle skicka det men nu ser jag varför det var så tjockt ;-)

2011-01-04 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0