Ingen bra dag

Idag har det inte varit en bra dag för min del.
Vaknade smått irriterad eftersom jag var så trött, då brukar det hänga med hela dagen tyvärr. Höll på att missa bussen imorse, ingenting som höjde humöret.
Känner att arbetsdagen kommer nog bli en bra och härlig dag, trodde jag! Det var knappt så jag satt lunchen ut, hade ingen matlust det bara växte i munnen, sen var det bara till att se glad och trevlig ut och köra vidare. Trodde knappt att det skulle vara OK att jag åkte hem, men jag fick åka hem i tid, tack och lov!
Och nu har jag fått ont i mina höfter igen, vad är det för fel? Jag har inte haft problem med höfterna innan dessa attacker kommer, men de har inte kommit så här tätt innan. Så jäkla otränad är jag faktiskt inte att höfterna ska ta stryk som 22-åring. Och jag har ju minskat på vågen, inte ökat! Då ska jag absolut inte få ondare i höfterna, snarare tvärtom.

Syrran har börjat bli hurtig och har köpt sig ett årskort på Sats, jag blir lite sugen jag med. Men jag tycker det är fruktansvärt dyrt, egentligen om man räknar på det är det inte så dyrt, jag vet! Men det jag heller inte tycker om är att man måste binda upp sig på ett år, jag kanske bara vill träna i 6 månader? Varför ska jag då köpa årskort för? Om jag bara trånar då i 6 månader så ska jag ändå betala för ett år! Så jag har goooglat på träningsställen i kommunen som har gruppträning, det är det jag är intresserad av. Och det finns två möjliga förutom Sats, ungefär samma pris, ett ställe bara 15-20 minuters promenad hemifrån, det andra är lite större.
Och friskvårdpengen är det för sent att söka om tror jag, skulle lämnats in i november, eller lämnar man in för året innan kanske? Jag har absolut ingen koll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0