Herre jädrans

Jag har verkligen noll kondition, och det fick jag visa för ett gäng kompisar på jobbet idag. Jag kanske ska köpa mig ett träningskort på SATS i alla fall. Lite pinsamt att visa den dåliga konditionen för kompisarna, kanske är tillräcklig peppning för att jag ska köra på tills jag stupar?
Har haft en rolig dag på jobbet idag, snurrat runt och hoppat runt halva dagen. Morgondagen kanske inte blir lika hoppig, men kanske.

Jag ska nog försöka sova nu, jag börjar få anstränga mig för att hålla ögonen öppna.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Du får köpa dig en egen pilatesboll och Alfonsbok

:-)

2011-01-20 @ 19:35:17
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0