God förmiddag!

Idag vaknade jag tidigt, 08.10 slog jag upp ögonen.

Somnade som en stock igårkväll efter handbollen, efter långa arbetsdagar, knackig sömn och träning är man ganska trött. Vid midnatt vaknar jag av värsta oväsendet, fattade inte vad det var först, såg att det var telefonen som lät men förstog inte varför. Trodde det var alarm som var påslaget av misstag. Försökte stänga av ljudet, det gick inte! Tryckte och tryckte, på fel ställe självklart. Nyvaken och förvirrad som jag var.
Sedan blev det tyst, och då hade jag vaknat på riktigt och då märkte jag varför det hade låtit. Ett inkommande samtal från A, tänkte att han kanske ringer igen men det gjorde han inte. Han förstog väl att jag sov så gott. Och det fortsatte jag att göra även efter denna förvirring.

Snart ska jag börja röra mig mog affären där jag ska hämta ut filmerna jag beställde för någon vecka sedan, och sedan ska jag promenera till bussen som ska föra mig till jobbet.
Bara två arbetsdagar kvar tills jag blir 3-dagars ledig!
Om jag förstog min syster rätt ska vi träna imorgon igen, och kanske på fredag förmiddag. På fredag eftermiddag ska jag äntligen till nagelsalongen igen, dags att piffa till naglarna nu. I helgen har jag inget planerat, inte än. Det blir väl träning även då, passar på nu när det är gratis. Snart ringer de väl och erbjuder något härligt gymkort.

Jaja, nu ska jag börja göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0