Äntligen ledig

Nu har jag avslutat mitt helgjobb, så skönt!
De två senaste passen har varit ganska tuffa, det sista så pass att det var knappt roligt.

Som jag skrev i förra inlägget har jag och A haft första dispyten, inte speciellt stor vilket är skönt eftersom vi inte ens befinner oss i samma land. Denna dispyt eller vad man nu ska kalla det har vi så gott som löst, jag är lite fundersam till och från, men jag är inte irriterad längre. Nån gång ska man väl ha en första dispyt? Och denna var väldigt mild tycker nog jag, är i och för sig inte van vid att "gräla" med folk.

Morgondagens planer är inte stora, köpa ägg och pilla navelludd. Det ska bli skönt att inte behöva åka någonstans. Så jag och pojkarna parkerar på soffan ett tag i alla fall, sen får man väl se om jag är så uppe i varv efter denna helg att jag inte kan pilla navelludd hela dagen, kanske behöver hitta på något annat också för att inte bli uttråkad.

Sverige har nu vunnit ännu en gruppmatch i VM, Wihoo! VM-guld here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0